Sayang Anakku Sayang (1976)

Poster Sayang Anakku Sayang

Sayang Anakku Sayang (1976)

Sinopsis:

Filem Sayang Anakku Sayang mengisahkan sepasang suami isteri yang tinggal di kawasan perkampungan dan mempunyai lima orang anak. Kehidupan mereka agak perit kerana ingin menyara keluarga dengan pendapatan yang tidak seberapa. Mereka tinggal berjiran dengan sebuah keluarga yang amat prihatin dan mencuba sedaya upaya membantu mereka.

Kematian kedua ibu bapa lima beradik itu telah membawa mereka tinggal bersama jirannya. Beban itu tidak terbawa oleh jirannya itu lalu bersetuju ingin memberi anak-anak itu kepada keluarga angkat tapi mereka berjaya melarikan diri masing-masing dari keluarga tersebut. Di kuala Lumpur mereka lima beradik telah diambil oleh jabatan kebajikan.

Filem Sayang Anakku Sayang diarahkan oleh Dato’ Haji Jamil Sulong.

Pelakon: Noor Azizah, Zulkifli Zain, Aziz Jaafar, Dato’ Yusof Haslam, Aziz M. Osman.

 

Part 01

 

Part 02

 

Part 03

 

Part 04

 

Part 05

 

Part 06

 

Part 07

 

Part 08

 

Part 09

 

Part 10

 

Part 11

About Retro Evergreen
Please comment if video no longer anymore...

Comments

  1. ivankov_13 says:

    cmna nak tengok nih…naper private????

  2. ivankov_13 says:

    cmna nak tengok nih…naper private????

  3. suria abadi says:

    kenapa tak dapat tengok ini??????

  4. suria abadi says:

    sedih cerita ini kalaulah boleh d tonton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. mohdafenddy says:

    mcm mne nk download…lme mncari bru jmp cerita ini…

  6. BAMBARAS says:

    kenapa tak leh ni???????

  7. Anonymous says:

    dah di private, pastu di publish.
    ibarat ada makanan, pastu makan tunjuk kat depan orang. kongsi pun tak mau..
    pigi jalan dah..!!

  8. Nurzul says:

    Assalam .. Kat mana nak beli VCD @ DVD filem melayu lama ni

Speak Your Mind